Zadzwoń! 730 190 136

Zapraszamy do udziału w szkoleniu.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami promocji firmy z wykorzystaniem mediów społecznościowych, tworzenia strategii promocji oraz prowadzenia działań marketingowych na Facebook’u.

Przeznaczenie szkolenia

Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, osób odpowiedzialnych za reklamę i marketing internetowy w firmie.

Plan szkolenia

  1. ABC firmy na Facebooku:
  • jak Facebook „pomaga” firmom,
  • jak prowadzić stronę firmy na Facebooku,
  • jak zwiększyć efektywność firmy na Facebooku
  1. Reklama na Facebooku.
  • jak ustawić konto reklamowe;
  • jak rozpocząć tworzenie reklam na Facebooku (określenie celu biznesowego; wybór odbiorców reklam; ustalenie budżetu reklamy; przygotowanie zdjęć, filmów i tekstów prezentowanych w reklamie),
  • jak zarządzać reklamami na Facebooku i mierzyć ich skuteczności (Menedżer reklam; Aplikacja Menedżer reklam; Power Editor; Menedżer firmy)
  1. Przykłady kampanii na Facebooku.

 

Szkolenie poprowadzi:

Emil Nagalewski:  Absolwent socjologii na Uniwersytecie Łódzkim, oraz nauk politycznych na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Ukończył studia podyplomowe z Public Relations na Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Na co dzień zajmuje się współpracą z mediami, promocją projektów i rozwijaniem serwisów internetowych. Prowadzi warsztaty, szkolenia i doradztwo
w zakresie marketingu, pracował także jako wykładowca akademicki.

Termin szkolenia : 07.02.2017

Czas trwania: 16:00 – 19:00

Cena szkolenia: 100,00 zł netto

Miejsce szkolenia: Biuro Rachunkowe AV Sp. z o.o. ul. Wiejska 10, Rybnik, I piętro

Zgłoszenia przyjmowane są mailowo e.gorecka@av-biurorachunkowe.pl  lub telefonicznie 600986874 do dnia 06.02.2017

Pin It on Pinterest

Share This