Zadzwoń! 730 190 136

AKTUALNOŚCI

Obowiązkowy split payment

Split payment - od kiedy wszedł w życie? Jak informuje ekspert AV Sp. z o.o. z dniem 1 listopada 2019r., weszła w życie ustawa dotycząca  dostaw towarów oraz świadczenia usług wymienionych w załączniku nr 15 ustawy o VAT między podatnikami (B2B). Czym jest split...

czytaj dalej

Wzrost minimalnego wynagrodzenia od 2020 roku

 Od 1 stycznia 2020 roku wzrośnie kwota minimalnego wynagrodzenia. W roku bieżącym minimalne wynagrodzenie brutto wynosiło 2250 złotych, od 1 stycznia będzie to kwota 2600 złotych brutto. Jak informuje ekspert AV Sp. z o.o., oznacza to wzrost wynagrodzenia o 15,6%...

czytaj dalej

Szkolenie dla pracodawców 05.12.2019

Szanowni Państwo, W dobie ciągłych zmian przepisów, przedsiębiorcy mają nie tylko mnóstwo pracy ale przede wszystkim gubią się w gąszczu ciągle zmieniających się aktów prawnych. Ostatnie lata były trudne dla pracodawców osób niepełnosprawnych, ponieważ w ustawa o...

czytaj dalej

Pełen ZUS od każdej umowy zlecenia

Rząd PIS jest w trakcie przygotowania projektu zmian w przepisach dotyczących składek ZUS od umowy zlecenia. Najprawdopodobniej nowe zasady zaczną obowiązywać od przyszłego roku. Na dzień dzisiejszy pełne składki ZUS od umowy zlecenie płaci:  osoba która nie ma innego...

czytaj dalej

1000 powodów by czytać

AV Sp. z o.o. wspiera czytelnictwo. Nasza Szkoła - Szkoła Podstawowa z Oddziałami Przedszkolnymi im. Juliusza Słowackiego nr 22 w Rybniku - zgłosiła się do konkursu organizowanego przez Empik - "1000 powodów by czytać". Konkurs polega na codziennym oddawaniu głosów za...

czytaj dalej

Biuro nieczynne

Uprzejmie informujemy, że w dniu 04.11.2019 biuro AV Sp. z o.o. będzie nieczynne z powodu szkolenia. Zapraszamy od 05.11.2019 w godzinach 7:00 - 16:00. Zespół AV Sp. z...

czytaj dalej

Pełnomocnik przedsiebiorcy

Posiadanie firmy wiąże się z wieloma obowiązkami, które zwykle zajmują dużo czasu. Co może zrobić przedsiębiorca, by „ogarnąć” wszystkie sprawy i jednocześnie nie musieć robić wszystkiego samodzielnie? Rozwiązaniem jest powołanie pełnomocnika. Osoba ta będzie mogła, w...

czytaj dalej

Sukcesja firm na wypadek śmierci właściciela.

W życiu zdarzają się sytuacje nieprzewidziane, na które ciężko się przygotować. Dotyczy to również przedsiębiorców. Sytuacją trudną dla firmy jest śmierć jej właściciela. Pojawia się szereg trudności, z którymi trzeba się zmierzyć. Jedną z nich jest sukcesja firmy....

czytaj dalej

Promocja “Poleć Nas

Promocja „POLEĆ NAS” Jesteś naszym klientem? Bardzo się cieszymy! Przygotowaliśmy dla Ciebie Ofertę Specjalną! Poleć nas swoim znajomym i otrzymaj RABAT w wysokości do od 100,00 do 250,00 zł netto za każdego klienta z którym podpiszemy umowę na stała współpracę....

czytaj dalej

Promocja „ZMIEŃ BIURO ”

Promocja „ZMIEŃ BIURO ” Prowadzisz firmę? Zapraszamy do AV Sp. z o.o. Zmień swojego dotychczasowego księgowego na AV Sp. z o.o. i zobacz co zyskasz: Dla Twojej firmy: Przez pierwsze 2 miesiące poprowadzimy Twoją księgowość 50% ustalonej ceny! Zapewniamy 1 godzinę w...

czytaj dalej

Promocja “Absolwent”

Promocja „ABSOLWENT” Skończyłeś studia? Ta promocja jest dla Ciebie!   Jeśli posiadasz status bezrobotnego absolwenta i pierwszy raz podejmujesz działalność gospodarczą skorzystaj z naszej Promocji. Za pierwsze 4 miesiące obsługi księgowej zapłacisz 25% mniej....

czytaj dalej

Promocja „NOWA FIRMA”

Promocja „NOWA FIRMA” Zadzwoń do nas i umów się na konsultację. 2 godziny konsultacji w cenie jednej 150,00 zł zamiast 300,00 zł Podczas spotkania powiemy Ci: W jaki sposób wypełnić odpowiednie formularze i gdzie je złożyć. Jaka forma działalności będzie dla Ciebie...

czytaj dalej

Nowa Pani Dyrektor Zarządzająca

Dzielimy się z Wami dobrymi informacjami. Stanowisko Dyrektor Zarządzającej objęła Alicja Andraszyk. Pani Dyrektor odpowiedzialna jest za prawidłowe funkcjonowanie biura a także dba o nawiązanie i utrzymanie doskonałych kontaktów z partnerami biznesowymi. Serdecznie...

czytaj dalej

Biuro nieczynne

Uprzejmie informujemy, że w dniach 03.10 - 04.10.2019 biuro AV Sp. z o.o. będzie nieczynne z powodu szkolenia. Zapraszamy od 07.10.2019 w godzinach 7:00 - 16:00. Zespół AV Sp. z...

czytaj dalej

Biuro nieczynne

Uprzejmie informujemy, że w dniach 30.09 - 01.10.2019 biuro AV Sp. z o.o. będzie nieczynne. Zapraszamy od 02.10.2019 w godzinach 7:00 - 16:00. Zespół AV Sp. z o.o.

czytaj dalej

Orzekanie o niepełnosprawności

W związku z licznymi zapytaniami od naszych klientów postanowiliśmy szczegółowo opisać jak starać się o wydanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności. 1. Dlaczego warto ubiegać się o orzeczenie? Podstawą prawną do orzekania o niepełnosprawności jest Ustawa z dnia 27...

czytaj dalej

Nowe stawki ZUS dla przedsiębiorców

Podwyżka stawek ZUS dla przedsiębiorców. W roku 2020 podniesione zostaną stawki ZUS dla przedsiębiorców. Wpływ na podniesienie wysokości stawek ma prognozowana wysokość przyszłorocznego przeciętnego wynagrodzenia. Przeciętne prognozowane wynagrodzenie w przyszłym roku...

czytaj dalej

Nowy wzór świadectwa pracy

Zmiany w świadectwach pracy Jak informuje ekspert AV sp. z o.o., z dniem 7 września br., wprowadzone zostają zmiany dotyczące wydawania świadectw pracy, a także terminu, w jakim pracownik może wystąpić o sprostowanie informacji zawartych w świadectwie pracy. Do tej...

czytaj dalej

Niepełnosprawny przedsiębiorca – refundacja składek ZUS

Na jakie formy wsparcia może liczyć osoba niepełnosprawna, która chce założyć własną działalność? Niepełnosprawny, który chce założyć własną działalności gospodarczą może skorzystać ze wsparcia, które oferuje Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych we...

czytaj dalej

Dlaczego warto korzystać z usług biura rachunkowego.

Dlaczego warto korzystać z usług biura rachunkowego? Wielu przedsiębiorców często zastanawia się, czy korzystać z usług Biura rachunkowego czy może prowadzić księgowość we własnym zakresie. Dlaczego opcja skorzystania z usług BR jest korzystna dla przedsiębiorcy?...

czytaj dalej

Tydzień Przedsiębiorcy w ZUS

Tydzień przedsiębiorcy w ZUS Bezpłatne szkolenia, indywidualne konsultacje, eksperci na wyciągnięcie ręki – te oraz inne udogodnienia czekają na wszystkich zainteresowanych podczas „Tygodnia przedsiębiorcy”. Akcja potrwa między 23 a 27 września 2019 r., a organizuje...

czytaj dalej

Biała Lista VAT

Biała lista VAT Z dniem 1 września br., weszła w życie nowelizacja ustawy o VAT tzw. Biała Lista czyli baza podatników VAT. Jej celem jest stworzenie jednej bazy podatników VAT, w której zamieszczone będą szczegółowe informacje o wszystkich polskich przedsiębiorcach....

czytaj dalej

Pracownicze Plany Kapitałowe

Pracownicze Plany Kapitałowe W dniu 1 stycznia br., weszła w życie ustawa o Pracowniczych Planach Kapitałowych. Wprowadziła dobrowolny i powszechny system oszczędzania długoterminowego. Do PPK przystąpić może każda zatrudniona osoba, która podlega obowiązkowym...

czytaj dalej

Indywidualne porady na temat przekształceń. 12.09.2019

AV dla biznesu zaprasza na indywidualne porady dla przedsiębiorców na temat przekształceń działalności gospodarczej w spółkę (kapitałową lub osobową) jako sposobu na optymalizację działalności gospodarczej. Spotkanie odbędzie się 12.09.2019r., w godzinach od 09:00 do...

czytaj dalej

Środki na otwarcie własnej działalności gospodarczej

Jak informuje ekspert AV Sp. z o.o., Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku posiada środki na otwarcie działalności gospodarczej. O przyznanie środku na uruchomienie własnej działalności gospodarczej mogą się starać: osoby do 30 roku - w puli jest 15 tysięcy osoby po 30...

czytaj dalej

Rekompensata za pracę przy monitorze kineskopowym

Pracowałeś przy monitorze kineskopowym? Możesz starać się o rekompensatę! Jak informuje ekspert AV sp. z o.o., osoby, które urodziły się po 1948 roku, pracujące przed monitorami kineskopowymi, mogą wystąpić o rekompensatę za zmęczenie wzroku. Rekompensatę można...

czytaj dalej

Biuro nieczynne

Uprzejmie informujemy, że w dniu 16.08.2019 biuro AV Sp. z o.o. będzie nieczynne. Zapraszamy w przyszłym tygodniu w godzinach 7:00 - 16:00. Zespół AV Sp. z o.o.

czytaj dalej

ZUS – zmiana treści powiadomień

ZUS - zmiana treści powiadomień. Z uwagi na obostrzenia dotyczące przepisów ochrony danych osobowych, Zakład Ubezpieczeń Społecznych dokonał zmiany treści powiadomień, które przesyła pracodawcom. Powiadomienia, przesyłane za pośrednictwem smsa lub e-maila, dotyczą...

czytaj dalej

Obowiązki pracodawcy podczas upałów

Zrobiło się gorąco, temperatura rośnie zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynku. W takim upale ciężko się skupić i rzetelnie wykonywać swoje obowiązki. Czy pracodawca ma obowiązek zadbać o komfort pracowników, gdy słupek rtęci szybuje coraz wyżej? W jaki sposób...

czytaj dalej

Kontrola Państwowej Inspekcji Pracy

Kontrola z Państwowej Inspekcji Pracy – co jest podstawą do przeprowadzenia kontroli? Jak można się do niej przygotować i jakie są uprawnienia osoby przeprowadzającej kontrolę. Kontroli PIP podlegają pracodawcy, osoby prowadzące jednoosobowe działalności gospodarcze...

czytaj dalej

Korzyści z posiadania orzeczenia o niepełnosprawności

Mam orzeczenie o niepełnosprawności, jakie mam z tego tytułu korzyści? Niewiele osób wie, jakie korzyści mogą płynąć z faktu posiadania przez nie orzeczenia o niepełnosprawności. Poniżej kilka przydatnych informacji jakie korzyści niesie za sobą posiadanie orzeczenia...

czytaj dalej

Kontrola pracownika podczas zwolnienia lekarskiego

Czy pracodawca może skontrolować pracownika, który przebywa na zwolnieniu lekarskim? Jak może przeprowadzić taką kontrolę i jakie są jej konsekwencje? Jakie zachowanie może być podstawą do przeprowadzenia kontroli? Pracownik otrzymał od lekarza zwolnienie z powodu...

czytaj dalej

Zakaz kopiowania dowodów osobistych

Z dniem 12 lipca br., wchodzi w życie zakaz sporządzania kopii dokumentów na podstawie których można dokonać potwierdzenia tożsamości. Po półrocznym odroczeniu, zacznie obowiązywać ustawa z dnia 22 listopada 2018 roku o dokumentach publicznych ( Dz. U. Poz. 58)....

czytaj dalej

Dofinansowanie na poprawę warunków pracy z ZUS

Szanowni klienci! Zapraszamy Cię do udziału w konkursie, w którym możesz otrzymać dofinansowanie projektów poprawiających warunki pracy. Termin składania wniosków: 15 lipca - 16 sierpnia 2019 r. Szczegółowe warunki konkursu w Biuletynie Informacji Publicznej ZUS...

czytaj dalej

Biuro nieczynne

Uprzejmie informujemy, że w dniu 21.06.2019 biuro AV Sp. z o.o. będzie nieczynne. Zapraszamy w przyszłym tygodniu w godzinach 7:00 - 16:00. Zespół AV Sp. z o.o.

czytaj dalej

Szanowni Partnerzy Biznesowi! Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych składamy najserdeczniejsze życzenia: dużo zdrowia, radości, odpoczynku przy rodzinnym stole,mnóstwa wiosennego optymizmu oraz pomyślności w życiu prywatnym i...

czytaj dalej

Praktyka w Biurze Rachunkowym

👍 Chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w zawodzie księgowego/księgowej? 👍 Jesteś osobą komunikatywną i zaradną? 👍 Szukasz możliwości rozwoju i szybko się uczysz? Miejsce odbywania praktyk: biuro AV Sp. z o.o. Rybnik ul. Wiejska 10 Nauczysz się: - dekretowania...

czytaj dalej

Oferta pracy specjalista ds sprzedaży i rozliczeń.

W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds sprzedaży i rozliczeń do naszego biura w Rybniku. Jeżeli chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij nam swoje CV! CV proszę przesyłać na adres: biuro@av-biurorachunkowe.pl....

czytaj dalej

Szkolenia okresowe BHP – zmiany 2019

Od 1 stycznia 2019 r. obowiązują nowe przepisy dotyczące szkoleń okresowych BHP w przypadku pracowników administracyjno-biurowych. Którzy pracownicy nie podlegają obowiązkowym szkoleniom okresowym w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy? Jakie znaczenie ma kategoria...

czytaj dalej

Konkurs Kalendarze 2019

Zapraszamy do udziału w konkursie "Kalendarze 2019", który ogłosiliśmy na naszym fanpage AV dla biznesu. Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem i udziału w konkursie na Facebooku. Regulamin Konkursu "Kalendarze 2019"  § 1 Nazwa konkursu Konkurs jest organizowany...

czytaj dalej

Oferta pracy dla księgowej/księgowego.

W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko księgowa/księgowy do naszego biura w Rybniku.Jeżeli posiadasz doświadczenie w rachunkowości, prześlij nam swoje CV i dołącz do naszego zespołu!📧 CV proszę przesyłać na adres:...

czytaj dalej

Konkurs “Wymyśl imię dla Sowy”

Na naszym Facebook'owym fanpag'u AVdlabiznesu pojawił się post z naszymi nowymi maskotkami firmowymi. Chcielibyśmy zaprosić Was do udziału w konkursie "Wymyśl imię dla Sowy". Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem i udziału w konkursie na...

czytaj dalej

Punkt doradczy.

Czwartki z AV Planujesz założyć firmę? Nie wiesz od czego zacząć? Zapraszamy na bezpłatne doradztwo w zakresie: zakładanie firmy krok po kroku, wybór odpowiedniej formy podatkowej, skąd pozyskać środki na założenie firmy, jak pozyskać klientów. Przyjdź, napisz maila...

czytaj dalej

ZMIANY!!!

Informujemy, że od dnia 30 lipca 2018 (poniedziałek) - na stałe ulegają zmianie godziny otwarcia naszego Biura. Biuro będzie czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 16:00. Pozdrawiamy Zespół AV.  

czytaj dalej

Dzień 1 czerwiec 2018

Informujemy, że dnia 1 czerwca 2018 biuro AV będzie nieczynne. Zapraszamy w poniedziałek 04 czerwca 2018. Życzymy Wszystkim udanego wypoczynku. Zespół AV Sp. z o.o.

czytaj dalej

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych.

Szanowny Kliencie, od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, określane jako RODO.W związku z...

czytaj dalej

Szkolenie: Nie dam się RODO!

  Zapraszamy na szkolenie z nowych przepisów unijnych RODO, które wchodzą w życie już 25 maja! Szkolenie odbędzie się w biurze AV dla biznesu 25 kwietnia, godz. 17.00-20.00. Cena szkolenia 99 zł netto. Zapisy mailowo: biuro@av-biurorachunkowe.pl telefonicznie: 730 190...

czytaj dalej

Księgowy/Księgowa poszukiwani!!!

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: - Księgowanie dokumentów finansowych - Przygotowywanie deklaracji Cit i Vat, Pit - Sporządzanie list płac, deklaracji Zus - Wykonywanie innych księgowych obowiązków Oczekujemy: - Co najmniej 2 letniego...

czytaj dalej

UWAGA!

Uwaga!!! Możesz otrzymać korespondencję łudząco podobną do listów ZUS informujących o nowych rachunkach bankowych obowiązujących od 2018r. Pamiętaj!!! Z ZUS otrzymasz list jedynie polecony. Nowe numery rachunków bankowych mają określoną strukturę m.in. ostatnie 10...

czytaj dalej

Czy pracodawca może zmusić do nadgodzin?

Praca w godzinach nadliczbowych jest jednym z obowiązków pracownika, jednak co w  sytuacji, gdy pracownik odmawia pracy w godzinach nadliczbowych? Czy ma do tego prawo? Czy można wyciągnąć wobec niego konsekwencje? Czy pracodawca może zmusić do nadgodzin? Kiedy i czy...

czytaj dalej

Zaległy urlop wypoczynkowy – tylko do końca września!

Przesunięcie urlopu na inny termin Pomocą przy udzielaniu wolnego powinien być plan urlopów, ustalony przez pracodawcę przy poszanowaniu uwag pracowników i wzięciu pod uwagę utrzymania normalnego toku działalności. Pracownicy o gotowym planie urlopów, uwzględniającym...

czytaj dalej

Szukasz zmniejszenia kosztów wynagrodzeń pracowników?

Zatrudniając pracownika możesz otrzymać bezzwrotne dofinansowanie do jego wynagrodzenia. Istnieją różne formy i sposoby na obniżanie kosztów wynagrodzeń! Oto kilka z nich: >> Outsourcing zamiast umowy o pracę. >> Zatrudnienie młodocianego pracownika....

czytaj dalej

Praktyka w Biurze Rachunkowym.

Poszukujemy absolwentów, studentów, uczniów na miesięczną praktykę zawodową. Zakres obowiązków: - Wsparcie Działu Księgowości w bieżących zadaniach, - Wprowadzanie do systemu prostych dokumentów księgowych, - Wprowadzanie do systemu wyciągów bankowych, - Analizowanie...

czytaj dalej

UWAGA!!!

Szanowni klienci! W dniu jutrzejszym tj. 21.07.2017 biuro jest czynne w godzinach 7:00 - 12:45. Za utrudnienia przepraszamy! Zespół AV Sp. z o.o.  

czytaj dalej

Wykorzystanie wizerunku pracownika w firmie!

Często zdarza się, że pracodawcy chcą zamieścić zdjęcia pracowników na stronie internetowej firmy. Czy mogą to zrobić, jeżeli podwładni nie wyrażą na to pozwolenia? Zdecydowanie nie - w takiej sytuacji dla pracodawcy kluczowa jest zgoda na publikację wizerunku...

czytaj dalej

Zaproszenie do składania ofert na wynajem sali doradczej

W związku z realizacją projektu „Aktywizacja zawodowa osób młodych na rynku pracy: Przeszkolony – Doświadczony - Zatrudniony" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,  Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój,...

czytaj dalej

Życzenia Świąteczne

Z okazji Świąt Wielkiej Nocy  zdrowia, wszelkiej pomyślności oraz odpoczynku w rodzinnym gronie życzy zarząd i pracownicy Biura Rachunkowego AV Sp. z...

czytaj dalej

UWAGA!!!

Od dnia 01 Luty 2017 Biuro Rachunkowe AV zmienia siedzibę. Znajdziecie nas w Rybniku na ul. Wiejskiej 10 piętro I (Wejście od strony parkingu ul. Hallera). Serdecznie...

czytaj dalej

Szkolenie „ Zmiany w kodeksie pracy w 2016 roku”

AV Sp. z o.o. we współpracy z Inspektorami PIP zaprasza na szkolenie  „ Zmiany w kodeksie pracy w 2016 roku” Tematyka szkolenia: UPRAWNIENIA RODZICIELSKIE Zawieranie umów terminowych PRAKTYCZNE PRZEDSTAWIENIE STANOWISK PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI PRACY ORAZ SĄDU NAJWYŻSZEGO...

czytaj dalej

Zmiany w ustawie o VAT od 1 lipca 2015 r.

Uprzejmie informujemy, iż od 1 lipca 2015 r. wejdzie w życie szereg zmian do ustawy o VAT, wynikających z uchwalonej ustawy z dnia 9 kwietnia 2015 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawy – Prawo zamówień publicznych. ZMIANY W ODLICZANIU VAT OD...

czytaj dalej

UWAGA !

Nastąpiła zmiana numerów kontaktowych do działów nasze firmy, poniżej podajemy aktualne numery telefonów kontaktowych. Biuro Rachunkowe 032 728 67 54; 730 190 136; 501 433 263 biuro@av-biurorachunkowe.pl Agencja Pracy 032 728 67 54; 533 580 003; 730 190 136; 600 986...

czytaj dalej

Zapraszamy na spotkanie informacyjne dla przedsiebiorców

„MOŻLIWOŚCI POZYSKANIA WSPARCIA NA INWESTYCJE DLA PRZEDSIĘBIORSTW W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY FINANSOWEJ 2014-2020”. Planowana tematyka spotkania: 1.Możliwości uzyskania wsparcia dla sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w ramach Regionalnego Programu...

czytaj dalej

Program Pomoc Techniczna

To nieco ponad 700 mln euro na system wdrażania funduszy unijnych w Polsce tak. by inwestowanie tych pieniędzy odbywało się prawidłowo (m.in na szkoleni dla beneficjentów i pracowników instytucji wdrażających fundusze) Kto może występować o dotację? Wsparcie w...

czytaj dalej

Program Integralny Rozwój

Czyli 8,6 mld euro z UE, które zainwestujemy w innowacyjność polskiej gospodarki, współprace nauki z biznesem, rynkowe wdrażanie efektów badań. Kto może występować o wsparcie? O wsparcie z Programu Inteligentny Rozwój występować mogą przede wszystkim:...

czytaj dalej

Program Polska Cyfrowa

Prawie 2,2 mld euro z UE na szerokopasmowy Internet, e-administrację i podnoszenie kompetencji cyfrowych społeczeństwa. Kto może występować o dotacje? O dotacje z Programu Polska Cyfrowa występować mogą przede wszystkim: 1) przedsiębiorstwa telekomunikacyjne, 2)...

czytaj dalej

Program Infrastruktura i Środowisko

To największy polski program operacyjny (27,4 mld euro z UE) będzie źródłem funduszy na infrastrukturę transportową, ochronę środowiska, energetykę, gospodarkę niskoemisyjną, ochronę zdrowia i kulturę. Kto może występować o dotację? Z Programu Infrastruktura i...

czytaj dalej

Program Polska Wschodnia

Obok programów krajowych i regionalnych to dodatkowe 2 mld euro z UE na dodatkowe wsparcie dla województw lubelskiego, podkarpackiego, podlaskiego, świętokrzyskiego  i warmińsko - mazurskiego. Środki z programu trafią na przedsiębiorczość i innowacyjność, transport...

czytaj dalej

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój

  Kto może występować o dotację? Projekty w ramach PO WER są realizowane w dwóch podstawowych trybach: 1) Pozakonkursowym, w którym projekty realizowane są przez dokładnie określonych beneficjentów precyzyjnie wskazanych w Szczegółowym Opisie Priorytetów PO WER, 2)...

czytaj dalej