Zadzwoń! 730 190 136

O NAS

O nas.

Często spotykamy klientów, którzy, szukając biura obsługującego ich firmę, kierują się trzema kryteriami:

AV dla biznesu Rybnik

Szukają bezpiecznego miejsca, gdzie wszystkie sprawy będą prowadzone w sposób kompetentny i zgodny z obowiązującymi przepisami.

 

 

AV dla biznesu Rybnik

Oczekują “świętego spokoju”, czyli biura, które zajmie się powierzonymi czynnościami od A do Z, dając im czas na poświęcenie się bieżącym potrzebom i rozwojowi firmy.

 

 

AV dla biznesu Rybnik

Potrzebują miejsca gdzie można załatwić wiele spraw kompleksowo. Począwszy od usług księgowo-rozliczeniowych po rekrutację pracowników, pozyskiwanie dofinansowania z PFRON, środków na firmę, szkolenia BHP, ochrony danych osobowych i szkolenia biznesowe.

 

 

…czyli miejsca, gdzie otrzyma całą specjalistyczną wiedzę, niezbędną do rozwoju firmy.

Tymi też kryteriami posługiwaliśmy się, tworząc AV.

Specjaliści

Nasz zespół to grono godnych zaufania specjalistów, doświadczonych w swoich dziedzinach. Eksperci AV to przede wszystkim praktycy, dla których żaden problem nie pozostaje tajemnicą.

Twoja firma 360°

Wykorzystujemy sprawdzone narzędzia wspierające Twoją firmę na każdym etapie rozwoju. Dopasowujemy rozwiązania do warunków Twojej firmy, z korzyścią dla Ciebie.

Wygodna komunikacja

Zawsze jesteśmy gotowi do pomocy kiedy tylko masz pytanie, lub potrzebujesz wsparcia. Nie boimy się trudnych pytań. Dostarczamy rozwiązań z dbałością o Twój rozwój.

Dzięki naszym usługom:

>> Nie będziesz się obawiać kontroli i będziesz mieć pewność, że Twoja dokumentacja jest prowadzona prawidłowo.

>> Wszystkie ważne dla Ciebie sprawy załatwisz w jednym miejscu, w zasadzie nie ruszając się z fotela w swojej firmie.

>> Z doświadczeniem wspieramy biznesy przekazując praktyczną wiedzę i narzędzia, by uprościć Twoją pracę.

 

NASZ ZESPÓŁ EKSPERTÓW:

Elżbieta Górecka

Prezes Zarządu

Specjalistka ds. kadr i płac oraz rekrutacji pracowników. Absolwentka Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej na Wydziale Zarządzania i Inżynierii Produkcji. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie BHP. Posiada 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu firmy. Pomaga firmom w zmniejszaniu kosztów pracowniczych poprzez pozyskiwanie dofinansowań do wynagrodzeń z różnych źródeł. Zajmuje się audytami kadrowymi oraz tematyką ochrony danych osobowych. Prywatnie miłośniczka jazdy konnej.

Monika Czubak

Wiceprezes Zarządu – Główna Księgowa

Od 2003 roku zarządza przedsiębiorstwami, pełniąc funkcje menadżerskie i doradcze. Skutecznie pomogła w pozyskaniu środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej z różnych źródeł ok 200 przedsiębiorcom. Trenerka z zakresu księgowości, kadr i płac, przedsiębiorczości oraz prowadzenia działalności gospodarczej w podmiotach NGO. Jest najlepszym specjalistą w dokonywaniu analizy podatkowej firmy, oraz w doborze odpowiedniej formy prowadzenia działalności. Prywatnie szczęśliwa i spełniona mama dwójki dzieci- Alicji i Jakuba, uwielbia tańczyć.

Alicja Andraszyk

Dyrektor Zarządzająca

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, specjalistka do spraw księgowości, kadr i płac. Zarządza pracą biura oraz dba o kontakt z partnerami biznesowymi. W życiu zawodowym jak i prywatnym stawia na dokładność, nieustające pogłębianie wiedzy oraz uefektywnianie samej siebie.

Marta Majewska

Asystentka Zarządu

Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Z urodzenia Wielkopolanka, z wyboru Ślązaczka. Nałogowa czytelniczka i miłośniczka zwierząt.

Klaudia Michna

Księgowa

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach w specjalności Rachunkowość i podatki, samodzielna księgowa oraz specjalista ds. kadr i płac. Prowadzi księgi rachunkowe spółek z o.o. i spółek komandytowych, księgi przychodów i rozchodów oraz pełną obsługę kadr i płac, wraz z rozliczeniami ZUS. Ponadto obsługuje organizacje pozarządowe, w tym fundacje i stowarzyszenia, łącznie z rozliczaniem otrzymywanych przez nie dotacji publicznych. Prywatnie pasjonatka aktywnego wypoczynku i turystyki górskiej.

Adriana Piątek

Księgowa

Księgowa z ponad 15 letnim doświadczeniem zawodowym. Pracuje zarówno na pełnych księgach jak i książce przychodów i rozchodów. Cechuje ją punktualność i rzetelność.Prywatnie spełniona mama 11 letniej córki. Uwielbia czytać książki, długie spacery i taniec.

Gabriela Wysocka

Księgowa

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach w specjalności Rachunkowość małych i średnich przedsiębiorstw.
Prowadzi księgi przychodów i rozchodów oraz obsługę kadr i płac wraz z rozliczeniami ZUS.
Czas wolny poświęca na naukę języków obcych i rysowanie.

Adrianna Rębiś

Księgowa

Studentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na kierunku Finanse i Rachunkowość
o specjalności Rachunkowość i Podatki. Zajmuje się prowadzeniem zarówno uproszczonych jak i pełnych ksiąg rachunkowych oraz obsługą kadrowo-płacową. Prywatnie miłośniczka stylizacji paznokci.

Dorota Ruprich

Księgowa

Absolwentka kierunku Finanse i Rachunkowość Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Prowadzi księgi handlowe, książki przychodów i rozchodów, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych oraz pełną obsługę kadr i płac wraz z rozliczeniami ZUS.

Wojciech Górecki

Specjalista ds. ochrony danych osobowych

Absolwent Wyższej Szkoły Humanistyczno – Ekonomicznej w Wodzisławiu Śląskim na Wydziale Informatyki. Od 12 lat specjalizuje się w Ochronie danych osobowych świadcząc usługi w zakresie Administratora Bezpieczeństwa Informacji w firmach prywatnych i instytucjach państwowych. Tworzy i wdraża dokumentację z zakresu ochrony danych osobowych, a także szkoli pracowników firm/instytucji i  przyszłych Inspektorów ochrony danych. Prywatnie miłośnik jazdy na nartach.

Klienci o nas:

Małgorzata Płoszaj

Małgorzata Płoszaj

MP Kwadrat Sp. z o.o.

“Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że gdyby nie Biuro Rachunkowe AV, to moja spółka by nie powstała i nie działała. To dzięki wszystkim Paniom tego zespołu, ich kompetencjom, wiedzy, profesjonalności, ale też serdeczności i niezwykłej otwartości, udało mi się bez przeszkód przejść proces rejestracji mojej nowej firmy i od prawie półtora roku, bez przeszkód prowadzić działalność”

SMART HEADS

SMART HEADS

Kreatywna Akademia

“To jedyne biuro, w którym po pierwszy spotkaniu czułam, że w końcu dobrze trafiłam. Konkretnie i rzetelnie. Biuro, w którym moje dokumenty są bezpieczne, a ja nie muszę się o nic martwić. Pani Monika i Martyna – niezastąpione!”

Współpracujemy z:

  Wybierz najlepsze rozwiązania dla Twojej firmy!