Usługi księgowo-podatkowe

Przekształcenia firm

Przekształcenia jednoosobowych firm w spółki, czyli zmiana formy prawnej w dwóch lub trzech krokach od JDG, przez
spółkę z o.o. do spółki komandytowej sp. z o.o. lub inne relacje.

Decyzja o przekształceniu firmy jest jedną z ważniejszych decyzji podejmowanych w trakcie prowadzenia działalności gospodarczej. Jest kilka momentów, które determinują przedsiębiorcę do zmian formy prowadzonego dotychczas biznesu, a wśród nich: istotny rozwój firmy i zatrudnienie dużej liczby pracowników, znana i wartościowa marka, jaką stworzyła firma, chęć zabezpieczenia rodziny na wypadek różnych sytuacji życiowych lub też chęć przekazania prowadzenia firmy innej osobie lub potrzeba doinwestowania firmy przez nowego inwestora.
Jak to zwykle bywa, to potrzeba innej osoby zdeterminowała mnie do podniesienia swoich kwalifikacji i podjęcia się nowego wyzwania. Skutecznie, w zespole prawno - podatkowym, przeprowadziłam Klienta przez trójstopniowy, długotrwały i pracochłonny proces zmiany formy prawnej z firmy jednoosobowej, przez spółkę z o.o. do komandytowej spółki z o.o. dzięki czemu osiągnął więcej korzyści dla swojego biznesu zachowując przy tym swój czas i spokój. Zdobyte doświadczenie skrupulatnie wykorzystuję w doradztwie dla kolejnych firm aby wzmocnić ich pozycję na rynku i zapewnić najlepsze, bezpieczne warunki na przyszłość.

Jak odbywa się proces przekształcenia firmy?

Analizujemy obecną sytuację oraz czynniki determinujące przedsiębiorcę do zmian formalno - prawnych
Doradzamy we współpracy
z ekspertami prawnymi jaką formę przedsiębiorstwo powinno wybrać a także jakie kroki podjąć, aby tą formę wdrożyć
Uczestniczymy we wszystkich krokach przekształcenia poprzez udział
w spotkaniach z prawnikami, przygotowywanie dokumentów do KRS, sporządzanie wszystkich sprawozdań finansowych na każdy etap przekształcenia, współpraca
z biegłymi rewidentami i notariuszami

Współpracujemy z:

Kancelaria Doradztwa Podatkowego Dorota Gaszka
Doradca Podatkowy nr wpisu 11103

Ukończyła studia o specjalności Rachunkowość na Wydziale Zarządzania i Marketingu oraz studia podyplomowe w zakresie Doradztwa Podatkowego na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Przeprowadziła wiele szkoleń o tematyce podatkowej, w czym pomaga jej wiedza i umiejętności uzyskane podczas Studium Pedagogicznego na Akademii Ekonomicznej w Krakowie i uzyskanie kwalifikacji pedagogicznych. Jej pasją jest chęć ciągłego poszerzania wiedzy potwierdza to dalszym kształceniem – ukończyła prawo na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.
Specjalizacja: podatek od towarów i usług VAT, procedury podatkowe, postępowania sądowe, szkolenia w zakresie prawa podatkowego. Języki: czeski, angielski.

Kancelarie adwokackie oraz notarialne:

Kancelaria Notarialna

Artur Pędracki

Kancelaria Adwokacka

Jarosław Reck

Biuro Rachunkowe Radek

mgr Aleksandra Kukla

Kancelaria Adwokacka

Derek & Flak

Chcesz wiedzieć więcej? Skorzystaj z formularza kontaktowego: